Betaling

Se vores betalingsløsninger, hvornår betalinger behandles og trækkes, og meget mere om betaling her.

Vi tilbyder følgende betalingsmetoder:

Når du har afgivet din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse inden for 5-10 minutter. Vi begynder derefter at behandle din ordre med det samme.

Bemærk: Hvis du ikke kan se bekræftelsen i din indbakke, skal du tjekke din spam- eller junkmappe. Nogle gange ender den der.

I overensstemmelse med gældende lovgivning for e-handel hæver vi ikke penge fra din konto, før din pakke er blevet behandlet og afsendt.

Nogle betalingsudbydere kan reservere beløbet umiddelbart efter, at din ordre er afgivet, men den faktiske betaling vil ikke blive gennemført, før din pakke er på vej.

Bemærk: Hvis du har valgt en fleksibel betalingsmetode (f.eks. afdrag eller "betal senere"), bedes du tjekke betalingsudbyderens vilkår og betingelser.

Ja, vi tilbyder muligheden for at betale via bankoverførsel.

Da denne mulighed ikke er synlig under checkout, bedes du kontakte os. Vi hjælper med at aktivere bankoverførsel for din ordre og giver dig alle de oplysninger, du har brug for.

Bemærk, at ordrer, der betales via bankoverførsel, forbliver i venteposition, indtil vi har modtaget din betaling - din pakke vil ikke blive pakket eller afsendt før da.

Nogle gange går tingene ikke som planlagt, og der kan ske tekniske fejl.

Hvis din betaling mislykkes, eller noget ser forkert ud under checkout, så tag et skærmbillede og kontakt os. Vi hjælper dig med at løse problemet så hurtigt som muligt.

Bemærk: Der bliver ikke trukket penge fra din konto, før din pakke er pakket og afsendt. Se afsnittet ovenfor: "Hvornår hæver vi din betaling?"

Når du har afgivet din ordre, sender vi din ordrebekræftelse med det samme. Fakturaen kommer i en separat e-mail, når vi har afsendt din pakke og trukket betalingen fra din konto.

Hvis du har oprettet en Djois-konto, kan du finde både din ordrebekræftelse og din faktura under "Min konto".

Hvis du ikke kan se disse e-mails i din indbakke, skal du tjekke din spam- eller junkmappe - nogle gange havner de der ved en fejl.

Kan du stadig ikke finde dem? Bare kontakt os, så sender vi dem gerne til dig igen.

Ja - absolut! Når du handler hos Djois, er dine data beskyttet af sikkerhedsforanstaltninger, der er i overensstemmelse med industristandarden.

Vi bruger SSL-kryptering (Secure Sockets Layer), som sikrer, at følsomme oplysninger som dit navn, din adresse og dine betalingsoplysninger er sikkert krypteret. Det betyder, at alle oplysninger, der sendes mellem din enhed og vores hjemmeside, ikke kan læses af uautoriserede parter.

Du kan selv tjekke det: URL'en i din browser, som du finder i søgefeltet i din browser, vil starte med "https://" i stedet for "http://". Det betyder "sikker", så du er i trygge hænder.

For at holde dine data ekstra beskyttede gemmer vi aldrig dine betalingsoplysninger - kun hvilken betalingsmetode du har brugt.

Vi følger tre vigtige sikkerhedstrin for at beskytte dig:

Autentificering: Din browser kontrollerer, at den virkelig kommunikerer med vores sikre server.

Kryptering: Dine data krypteres, så kun vores server kan læse dem.

Dataintegritet: Dataene kontrolleres i begge ender for at sikre, at intet er blevet ændret undervejs.

Vi bruger et af de sikreste online betalingssystemer, der findes (NETS), og opdaterer løbende vores programmer for at kunne tilbyde vores kunder det højeste sikkerhedsniveau.

Djois forbeholder sig også ret til at forsinke eller manuelt verificere enhver ordre, hvis vi har mistanke om, at den har brug for et ekstra lag af sikkerhed - bare for at holde dig (og alle andre) sikre.

Produkter med en løbende generel rabat (f.eks. 15 % rabat fra den 1. til den 5.) kan ikke kombineres med andre rabatter - medmindre vi udtrykkeligt siger noget andet. Det betyder, at rabatkoder eller andre salgstilbud ikke kan bruges på disse produkter.

Bemærk, at produkter, der er markeret som "Fast lav pris", aldrig er berettiget til generelle rabatter. Se mere om dette nedenfor.

Salgsrabatter kræver, at du foretager en bestemt handling for at kvalificere dig - som "Køb for 200 DKK, få 15% rabat".

Produkter, der allerede har en generel rabat, er udelukket fra salgsrabatter. De tæller ikke med i dit kvalificerende køb og får ikke den ekstra rabat.

Produkter, der er omfattet af udsalgsrabatter, kan heller ikke kombineres med rabatkoder eller andre rabatter.

"Fast lavpris"-produkter er heller ikke en del af udsalgsrabatter. Se flere detaljer nedenfor.

Hvis du modtager en rabatkode gennem nyhedsbreve, kampagner, markedsføring eller direkte fra os, bedes du kontrollere de specifikke vilkår, der følger med koden.

Rabatkoder kan ikke kombineres med generelle rabatter, udsalgsrabatter, andre rabatkoder eller produkter med "fast lav pris".

Djois forbeholder sig ret til at ændre eller annullere rabatkoder til enhver tid.

Nogle produkter er simpelthen fanfavoritter - elsket for deres kvalitet og værdi. Disse varer prissættes ud fra stabile produktionsomkostninger og får en særlig status.

Vi kalder dem "Fast lavpris"-produkter - hvilket betyder, at den pris, du ser, er den bedste, vi kan tilbyde.

Hvad det betyder for produkter med fast lav pris:

  • De får aldrig en generel rabat.
  • De er ikke omfattet af salgsrabatter.
  • De kan ikke kombineres med rabatkoder.

Vi forbeholder os ret til at justere priserne på produkter med fast lav pris en gang om året, hvis det er nødvendigt på grund af markedsændringer, produktionsomkostninger eller andre faktorer uden for vores kontrol.

Ved at klikke på "Accepter alle" accepterer du, at vi kan indsamle oplysninger om dig til forskellige formål, herunder: Statistik og markedsføring